HubSpot on järjestelmä, joka on rakennettu täysin markkinoinnin inbound-filosofian ympärille. Inbound-filosofia perustuu kestävien ja kannattavien asiakasuhteiden rakentamiseen lisäarvon tuottamisen kautta. Tämä ajattelumalli puolestaan läpileikkaa lukuisia yrityksen toimintoja. Inbound-ajattelu ohjaa koko yritystä tarjoamaan parasta mahdollista asiakaskokemusta joka ikinen kerta. Tämä ei siis lepää esimerkiksi vain asiakaspalvelutiimin tai markkinoinnin harteilla.
HubSpot Inbound -filosofian mukaisesti sinä menestyt silloin, kun asiakkaasi menestyy. Järjestelmä onkin erinomaisena apuna luottamuksen rakentamisessa ja asiantuntemuksen osoittamisessa, mikä puolestaan auttaa muodostamaan pitkiä ja molemmille hedelmällisiä asiakassuhteita. HubSpot-järjestelmä toimii inbound-moottorina, joka oikein hyödynnettynä auttaa sekä omaa yritystäsi että asiakkaitasi kasvamaan.
HubSpotin työkalut ovat vuosien varrella kehittyneet huimasti ja muuttuneet entistä käyttäjäystävällisemmiksi. Järjestelmän suurimpiin etuihin kuuluu se, että kaikki tarvittavat tiedot ja työkalut löytyvät samasta paikasta. Markkinoinnin automaatio HubSpotin avulla viekin muun muassa yritysten markkinoinnin mitattavuuden täysin uudelle tasolle. Tästä on hyötyä suunniteltaessa tulevia inbound-markkinoinnin toimia ja muokattaessa jo käynnissä olevia nopealla aikataulla.
HubSpotin kautta pystytään virtaviivaistamaan niin myyntiä, markkinointia, asiakkuudenhallintaa kuin asiakaspalveluakin. Järjestelmä yhdistää nämä kaikki yhdeksi isoksi helposti mitattavaksi ja hallinnoitavaksi kokonaisuudeksi. Tämä tuo kustannusetua säästämällä resursseja ja tehostamalla yrityksen prosesseja. HubSpot myös skaalautuu vaivattomasti erikokoisten yritysten tarpeisiin sopivaksi.
HubSpotin käytössä tulee ymmärtää sekä sisältömarkkinoinnin filosofiaa että alustan teknistä puolta. Me Preciksellä olemme valmiina ohjaamaan sinua eteenpäin molempien kanssa ja avullamme saatkin täydet tehot HubSpotista irti. Ota rohkeasti yhteyttä, niin keskustellaan miten Hubspot voisi auttaa teitä!
P.S. Kaikki inboundista kiinnostuneet voivat opiskella aihetta myös HubSpotin valtavan ilmaisen koulutusportaalin, HubSpot Academyn kautta https://academy.hubspot.com/