Kansainväliset Erämessut

Millainen markkinointi sytyttää luontoihmisen sisäisen liekin?

Riihimäellä järjestettävillä Erämessuilla eräala esittäytyy laajimmillaan – Metsästyksen, kalastuksen, retkeilyn ja luonnon harrastajat sekä ammattilaiset kohtaavat alan kaupallisen tarjonnan sekä valtakunnalliset järjestöt. Ensimmäiset Kansainväliset Erämessut järjestettiin vuonna 1972 eli 50 vuotta sitten.

Meillä on ollut ilo saada tehdä Erämessujen monipuolista markkinointia jo useiden vuosien ajan. Sujuvan yhteistyön tuloksena on syntynyt muun muassa melkoinen määrä lehti-ilmoituksia, useita bannerimainoksia, käyttäjäystävälliset verkkosivut, roimasti erilaisia messumateriaaleja sekä radio- ja tv-mainoksia.

Erämessuille markkinointimateriaalia suunniteltaessa on tärkeä löytää tie luontoihmisen sydämeen. Mitkä ovat ne asiat, jotka sytyttävät luonnossa liikkuvan ihmisen sisäisen liekin? Me olemme sitä mieltä, että luonto itsessään tarjoaa vaikka mitä – myös eri asioita eri ihmisille. Mutta tunne, se on mukana niistä kaikissa. Siksi kaikessa tekemisessä on haluttu kauniin kuvan ja puhuttelevan sisällön lisäksi luoda hetkiä, joissa ihminen pysähtyy hyvien muistojen äärelle, suunnittelee suuria ja valmistautuu uusiin seikkailuihin. Koska sitä kaikkea myös Erämessut tarjoaa ja vielä paljon enemmänkin.

Teot

Tiimi

Tommi Mikkola
Tommi Mikkola
verkkosuunnittelija
Tiina Suilo
Tiina Suilo
AD, Copywriter
Julia Grönroos
Julia Grönroos
projektipäällikkö
Kari Häti
Kari Häti
myynti- ja yhteysjohtaja