Mestari Forsman

Miten luoda herkullinen brändi?

Atria-konsernin alle kuuluvan Mestari Forsman -tuotemerkin maukkaita ruokia on löytynyt jo useamman vuoden ajan kauppojen palvelutiskeiltä sekä ravintoloiden lounaspöydistä. Nyt nämä rakastetut ruoat löytyvät myös kuluttajapakkauksissa kauppojen valmisruokahyllyistä.

Hyvä brändi näyttää sekä kuulostaa kaikkialla ja kaikissa kanavissa yhtenäiseltä – Ja siellä kaikkialla, tietenkin herkulliselta.

Me lähdimme yhdessä asiakkaan kanssa rohkeasti jalostamaan jo olemassa olevaa Mestari Forsman brändiä. Brändin ydin pilkottiin palasiksi ja näistä mainioista aineksista luotiin identiteetti uusin maustein. Uudelleensyntynyt brändi vastaa asiakkaan nykyisiin markkinointitarpeisiin ja kehittyneeseen konseptiin aiempaa täsmällisemmin.

Yhteinen matka on kattanut tähän mennessä muun muassa kaiken aina verkkosivustosta kuluttajapakkausten lanseeraukseen, myymälämateriaaleista somekanaviin sekä brändivideosta brändikuviin. Tästä on hyvä jatkaa!

Tutustu videolla asiakkaamme kokemuksiin yhteistyöstämme.

Teot

Tiimi

Tapio Taulu
Tapio Aulu
valokuvaaja, käsikirjoittaja, ohjaaja
Nea Hukkanen
Nea Hukkanen
monimediasisällöntuottaja
Kari Häti
Kari Häti
myynti- ja yhteysjohtaja
Pauliina Kerola
Pauliina Kerola
AD
Marika Lauttamus
Marika Lauttamus
digitaalisen markkinoinnin asiantuntija
Tommi Mikkola
Tommi Mikkola
verkkosuunnittelija
Tomi Pietilä
Tomi Pietilä
videokuvaus ja jälkituotanto
Tiina Suilo
Tiina Suilo
AD, Copywriter
Vieritä ylös