Mestari Forsman

Miten luoda herkullinen brändi?

Atria-konsernin alle kuuluvan Mestari Forsman -tuotemerkin maukkaita ruokia on löytynyt jo useamman vuoden ajan kauppojen palvelutiskeiltä sekä ravintoloiden lounaspöydistä. Nyt nämä rakastetut ruoat löytyvät myös kuluttajapakkauksissa kauppojen valmisruokahyllyistä.

Hyvä brändi näyttää sekä kuulostaa kaikkialla ja kaikissa kanavissa yhtenäiseltä – Ja siellä kaikkialla, tietenkin herkulliselta.

Me lähdimme yhdessä asiakkaan kanssa rohkeasti jalostamaan jo olemassa olevaa Mestari Forsman -brändiä. Brändin ydin pilkottiin palasiksi ja näistä mainioista aineksista luotiin identiteetti uusin maustein. Uudelleensyntynyt brändi vastaa asiakkaan nykyisiin markkinointitarpeisiin ja kehittyneeseen konseptiin aiempaa täsmällisemmin.

Yhteinen matka on kattanut tähän mennessä muun muassa kaiken aina verkkosivustosta kuluttajapakkausten lanseeraukseen, myymälämateriaaleista somekanaviin sekä brändivideosta brändikuviin. Tästä on hyvä jatkaa!

Tutustu videolla asiakkaamme kokemuksiin yhteistyöstämme.

Teot

Tiimi

Kari Häti
Kari Häti
myynti- ja yhteysjohtaja
Tapio Taulu
Tapio Aulu
valokuvaaja, käsikirjoittaja, ohjaaja
Tomi Pietilä
Tomi Pietilä
videokuvaus ja jälkituotanto
Jussi Karvonen
Jussi Karvonen
digitaalisen markkinoinnin asiantuntija
Tiina Suilo
Tiina Suilo
AD, Copywriter
Tommi Mikkola
Tommi Mikkola
verkkosuunnittelija