Subaru

Kuinka lokalisoidaan Ruotsin markkinoille suunnatut viestit suomalaiseen makuun?

Subaru on maailman suurin nelivetoautojen valmistaja, jonka päätavoitteena on valmistaa maailman turvallisimmat autot.

Yhteistyömme Subarun kanssa on jatkunut jo yli 15 vuoden ajan. Pohjoismaiden markkinointia koordinoidaan Ruotsista, jolloin viestit ovat alunperin suunniteltu Ruotsin markkinoille. Tällöin suurimpana haasteena onkin ollut viestien sovittaminen suomalaiseen markkinaan. Vuosien saatossa olemme oppineet paljon työnteosta kansainvälisen toimijan kanssa ja saaneet toteuttaa runsaasti erilaisia materiaaleja automallien lanseerauksista sosiaalisen median kampanjoihin.

Teot

Tiimi

Kari Häti
Kari Häti
myynti- ja yhteysjohtaja
Julia Grönroos
Julia Grönroos
projektipäällikkö
Timo Pietilä
Timo Pietilä
Copywriter
Jari Numminen
Jari Numminen
graafinen suunnittelija