BussiPro

Miten autotalliyrityksestä kasvetaan kansainväliseksi yhteisöksi?

BussiPro on yhden miehen autotalliyrityksestä kansainväliseksi toimijaksi kasvanut lahtelainen yritys. Yhteistyö BussiPron kanssa lähti liikkeelle jo vuonna 2008, yrityksen graafisen ilmeen luomisella. Vuosien varrella olemme tuottaneet erilaista materiaalia kansainvälistymisen edistämiseksi, kuten visuaalisen identiteetin, erilaisia viestintää tukevia työkaluja ja messuosastoja.

Kansainvälinen sähköpostimarkkinointi on ollut BussiProlla yksi tehokkaimmista markkinoinnin keinoista laajentaa tietoisuutta yrityksen tarjoamasta ja saavuttaa uusia markkina-alueita.

“Kun ollaan tultu yhden miehen autotalliyrityksestä kansainväliseksi yhteisöksi, matkan varrelle ja erikokoisille yrityksille voin lämpimästi suositella yhteistyötä Preciksen kanssa.”

Jussi Raunisto, BussiPron toimitusjohtaja.

Katso videolta, millaisia kokemuksia BussiProlla on yhteistyöstä Mainostoimisto Preciksen kanssa:

Teot

Tiimi

Jukka Turunen
Jukka Turunen
toimitusjohtaja, AD
Jari Numminen
Jari Numminen
graafinen suunnittelija
Marika Lauttamus
Marika Lauttamus
digitaalisen markkinoinnin asiantuntija
Marianna Hatsala
Marianna Hatsala
projektipäällikkö, verkkoprojektit
Vieritä ylös