Liidikone

 

Saisiko olla lisää myyntiä?

Oletko jumissa sen kanssa, miten saada sähköisen markkinoinnin avulla helposti konkreettisia liidejä aikaiseksi? Kaipaatko liidien jalostamiseen järjestelmää, joka johdattaa sinua eteenpäin vieden potentiaalisen asiakaan ostopolun päähän saakka, kauppaan? Precis tarjoaa käyttöösi yksinkertaisen lämpimien liidien generointi järjestelmän, liidikoneen. Liidit pohjautuvat uutiskirjekampanjoihisi, jotka jalostuvat myyntiputkessasi eteenpäin.

Lämmin liidi tarkoittaa, että potentiaalinen asiakas on osoittanut kiinnostuksensa yrityksen tuotteita tai palveluita kohtaan ja kiinnostuksen kohde on selvitetty. Liidikone lähtee liikkeelle sähköpostikampanjasta. Kampanjassa määritellään kohderyhmä ja sisältö. Oikean kohderyhmän rajaaminen ja selkeä viesti tälle kohderyhmälle antavat lisäarvoa kampanjallesi ja tuovat parempia tuloksia. Sähköpostikampanjan tarkoituksena on herättää potentiaalisten asiakkaiden mielenkiinto tuotteitasi tai palveluitasi kohtaan.

Uutiskirjeestä potentiaalinen asiakas ohjataan haluttuun kanavaan, jossa sisällön ääreen pääsee uppoamaan paremmin. Kanavia voi olla esimerkiksi yrityksen nettisivut tai sosiaalisen median alustat. Mikä kussakin tapauksessa koetaan parhaaksi. Alustan, johon potentiaalinen asiakas on ohjattu, on tarkoitus toimia lisäarvon lähteenä ja tuottaa asiakkaalle uutta tietoa hänen mielenkiinnonkohteensa mukaan. Kun asiakas viettää aikaa yrityksesi tarjoamien sisältöjen parissa, sitoutat koko ajan asiakasta enemmän yritykseesi ja ohjaat kohti ostopäätöstä.

 

Kun ihminen on reagoinut sähköpostikampanjaasi ja siirtynyt sitä kautta haluamaasi kanavaan, saat tästä tiedon myyntijärjestelmääsi. Tieto saadaan siitä, kuka on ollut kiinnostunut ja mistä aiheesta. Kätevää, eikö totta? Nyt sinulla on käsissäsi lämmin liidi. Jatko on itsestäsi kiinni, miten tätä lämmintä liidiä viedään eteenpäin kohti ostopäätöstä. Koetaanko, että se tarvitsee vielä lisää jalostamista, ennen kuin otetaan yhteyttä, vai onko yhteydenotto kenties tässä kohtaa jo olennaista? Kampanjat voidaan rakentaa jatkumaan niin, että kiinnostuneille luodaan lisätietoa heidän kiinnostuksen kohteiden mukaan ja määritetään, missä vaiheessa liidi on sen verran lämmin, että se olisi valmis siirtymään ostovaiheeseen.

Lämmin liidi siirtyy myyntijärjestelmän myyntiputkessa sitä mukaa kun kauppa kehittyy. Voit itse määrittää kohdat omaan myyntiputkeesi. Olennaista on, että myyntiputken alkupäähän tulevat tunnistetut lämpimät liidit, joita voitte sitten oman näkemyksenne ja kokemuksesta oppimisen kautta alkaa jalostamaan. Lopulta liidin on tarkoitus kulkea myyntiputken läpi johtaen kauppaan.

1600 € aloituskustannuksella saat käyttöösi sähköpostikampanjajärjestelmän ja tähän integroidun myyntiputkijärjestelmän. Luomme myös sähköpostikampanjoillesi pohjat aloituskustannukseen sisältyen.

Saisiko siis olla lämpimiä liidejä yksinkertaisella järjestelmällä?


Ota yhteyttä

info@precis.fi tai suoraan iida.ruotsalainen@precis.fi, 0400 640108

Facebookin uudistukset yritysten näkökulmasta

Facebook julkaisi 12.1.2018 tiedon suuruudistuksesta, jonka tarkoituksena on mullistaa käyttäjien uutisvirta. Facebookin alkuvuosina 2000-luvun alussa sen tarkoituksena oli helpottaa ystävien kommunikointia keskenään verkon välityksellä.  Lue lisää…

Mainostoimisto Precis Oy | Viipurintie 4 A (Verkatehdas), 13200 Hämeenlinna | 044 775 2000

Rekisteriseloste