Aloittaessasi toimistoyhteistyön projekti käynnistyy aina toimeksiannolla, eli briiffillä. Vuosien saatossa olemme nähneet briiffejä laidasta laitaan. Kokemus on opettanut, että kaikkein onnistuneimpien kampanjoiden takaa löytyy aina huolellisesti laadittu briiffi.
Hyvin laadittu briiffi on elintärkeä työkalu kaikille yrityksille, etenkin PK-sektorilla. Antaessasi toimistollesi briiffin saat samalla myös selkeytettyä omat odotuksesi toimistoyhteistyölle. Hyvän toimeksiannon myötä pääset hyödyntämään mainostoimistoasi kaikkein kustannustehokkaimmin.
Panostaminen briiffiin ei ole ajantuhlausta, sillä tuo aika maksaa itsensä takaisin moninkertaisesti kampanjatuloksissa. Paneutumalla tähän vaiheeseen voidaan parhaiten varmistua siitä, ettei mainostoimisto tee turhaa työtä ja työn tulos on toivotun kaltainen. Briiffi antaa mainostoimiston suunnittelijalle valmiudet tehdä toimivaa suunnittelua sekä toimeksiantajalle perustan vaatia tuloksellista mainostyötä.
Hyvä briiffi käsittää ainakin seuraavat tiedot:
Jos sinulla ei vielä ole selkeää kuvaa tavoitteista ja ongelmista, autamme mielellämme myös niiden määrittelyssä.
Tilaa ostajan oppaamme
Löydät lisää vinkkejä hedelmälliseen mainostoimistoyhteistyöhön tilaamalla ostajan oppaamme oheisella lomakkeella.
Takaisin